اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اخبار و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اخبار و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

عصر شعر ادبی در کانون ادبی اشتهارد

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد | سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ق.ظ


کانون ادبی اشتهارد به مناسبت هفته دفاع مقدس عصر شعری با مزامین دفاع مقدس و مدافعان حرم  برگزار نمود . در این مراسم که در کانون فرهنگی ندای مهدی اشتهارد برگزار گردید جمعی از شاعران، رزمندگان دفاع مقدس و دوستاران شعر و ادب حضور داشتند و  شعر های منتخب از طرف کانون ادبی  توسط شاعران آنها قرائت گردید و همچنین  محمد صفری یکی از رزمندگان دفاع مقدس به  خاطره گویی از آن دوران پرداخت و جنگ تحمیلی را سرشار از سوژه های مختلف حماسی اجتماعی اعتقادی و عاشقانه برای شاعران توصیف نمود .

در این مراسم دکتر سید حسین وحید عرب نیز دقایقی درباره ریشه های شعر مقاومت در ایران پرداخته و نقش این هنر را در دوره های مختلف تاریخی تبیین نمودند و همچنین از تاثیرات شعر چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن و نقش موثرشاعران در زنده نگهداشتن این حماسه سخنرانی نمودند.

مصطفی تک فلاح در حاشیه  این برنامه  گفت : کانون های ادبی نقش موثری در پیشبرد اهداف مطالعاتی داشته و با توجه به مدت زمان کوتاه شروع بکار کانون ادبی اشتهارد برنامه های پرباری تاکنون اجرا گردیده است و این روند در آینده رو به پیشرفت خواهد بود و شعر خوانی ، رونمایی از کتاب و نقد کتاب از جمله این  برنامه ها هستند.

در انتهای این مراسم از نفرات برگزیده مسابقه شعر و خلاصه نویسی کتاب که به مناسبت این ایام برگزار گردیده بود تقدیر بعمل آمد.  

منبع خبر : روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب :












  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی