اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اخبار و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اخبار و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بیستم تیر ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتابخوانی رضوی

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد | پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ق.ظ


به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد  آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه کتابخوانی رضوی بیستم تیر ماه میباشد که علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با حضور در کتابخانه های عمومی کشور و تهیه کتابها و پاسخنامه در این مسابقه شرکت نما یند . همچنین از طریق  این آدرس http://portal.shamstoos.ir  میتوانند به صورت اینترنتی در جشنواره ثبت‌نام  و در مسابقه شرکت کنند.

کتاب‌های «دوست مهربان کبوترها» نوشته مجید محمدی از انتشارات بوستان کتاب (ویژه کودکان 11 سال)، «اعترافات غلامان» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (ویژه نوجوانان تا 17سال) و «امام علی بن موسی‌الرضا(ع)» نوشته بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس‌ رضوی از انتشارات بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی (جوانان و بزرگسالان) عناوین کتاب‌های ارائه شده برای شرکت در این جشنواره است.

ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی (از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)) به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(ع) و همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد

معرفی کتاب دوست مهربان کبوتر ها در نشست کتابخوان کتابخانه شهید مطهری

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد | پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ق.ظ

در روزهای پایانی خرداد ماه نشست کتابخوان دیگری توسط کودکان و نوجوانان در کتابخانه عمومی شهید مطهری اشتهارد برگزار گردید . در این برنامه تعداد 8 نفر از کودکان و نوجوانان به معرفی و اشتراک کتابهای خوانده شده پرداختند.
خلاصه ای از کتابهای ارائه شده در ادامه مطلب آورده شده است:

  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد