اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اخبار و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اخبار و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

در آستانه هفته کتاب جلسه کانون ادبی اشتهارد برگزار گردید

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد | پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ق.ظ



در آستانه هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران کانون ادبی شهرستان اشتهارد ( عمارت دل  )روز چهارشنبه 19 آبان مراسم خود را با برنامه هایی از جمله  مثنوی خوانی و شرحی بر ابیات ، معرفی کتاب و شعر خوانی شاعران عضو کانون در کتابخانه عمومی شهید مطهری   برگزار کرد.

در این جلسه ، بعد از تشریح گزارشی از فعالیتهای انجام شده توسط مسئول کانون ،چکیده  و مطالب مفید یک جلد کتاب که توسط یکی از اعضا مطالعه شده بود در جلسه ارائه گردید .

در ادامه برنامه، دکتر سید حسین وحید عرب به قرائت و تفسیر  حکایت  " بقال و طوطی  " از دفتر اول مثنوی معنوی پرداختند . همچنین تعدادی از دانش آموزان و شاعران جوان و خوش ذوق شهرستان شعرهای خود را قرائت و به تبادل نظر در ارتباط با اشعار خود پرداختند . در بخش پایانی برنامه ؛ غزل "" بغض "" از آقای محمد فخار قرائت گردید و سپس توسط اساتید و حضار از دیدگاه ادبی و اجتماعی تشریح و به نقد کشیده شد .

احمد شاهبیگ مسئول کانون ادبی اشتهارد در حاشیه این مراسم استقبال و بازخورد برنامه های کانون را مثبت ارزیابی نمود و در خصوص برنامه آتی کانون از  رونمائی و معرفی  کتاب " راز انار سرخ " اثر  مجید ملامحمدی مولف کتب کودک و نوجوان و سردبیر مجله پوپک در اوایل آذر ماه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور نویسنده کتاب خبر داد.

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب





  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی