اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اخبار و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اخبار و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

دویست و ششمین نشست کتابخوان کتابخانه های عمومی استان البرز در کتابخانه عمومی امام رضا (ع)

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد | چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ب.ظ



کتابخانه عمومی امام رضا (ع) پلنگ آباد از توابع شهرستان اشتهارد صبح روز سه شنبه مورخ 4/7/95 میزبان کتابخوانان کتابدوستان و مسئولین بخش و روستا بود .

در این مراسم که دویست و ششمین نشست کتابخوان در سطح استان البرز بود 6 نفر از اعضاء کتابخانه به معرفی کتابهای منتخب خود با محوریت شهادت ، عاشورا و دفاع مقدس پرداختند.

کتابهای  من زنده ام نوشته  معصومه آباد ،  پنجاه  سال عبادت (خاطرات 50تن از شهدا) ، شهید فهمیده نوشته  محمد رضا اصلانی ، شهید چمران نوشته  احمد دهقان ، دا به قلم  سیده زهرا حسینی و کتاب  امام ودفاع مقدس به ترتیب توسط سید حسین وحید عرب ، میلاد حقدان ، معصومه لندوک ، جمیله لندوک ، عزیزه حرک عطا و جواد خورج  در این نشت معرفی گردیدند.

دراین مراسم  بخشدار بخش پلنگ آباد ، رئیس شورای بخش ، تعدادی از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس و دهیار پلنگ آباد  نیز حضور یافتند .

زارعی نژاد بخشدار بخش پلنگ آباد در حاشیه این نشست گفت:  معرفی دفاع مقدس از طریق کتاب و خاطره گویی یکی از اقدامات مفید برای آشنایی نسل جوان با این دروان مهم از انقلاب  است  و در جنگ فرهنگی که هم اکنون دشمنان در حال پیاده سازی آن هستند میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.

در این مراسم ناصر فرحبخش رئیس شورای بخش که یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس میباشد به تعریف خاطراتی از آن دوران پرداختند .

در خاتمه نیز ضمن تقدیر از معرفی کنندگان کتاب از 4 نفر از جانبازان دفاع مقدس که در مراسم حضور داشتند نیز تقدیر بعمل آمد.

  تصاویر بیستر در ادامه مطلب :

 

 



  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی