اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اخبار و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اخبار و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

دیدار معاونت اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز از کتابخانه های اشتهارد

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد | سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۵ ب.ظ


صبح امروز معاونت اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز  از کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد بازدید نمودند. در این دیدار که به همراه کارشناس امور کتابخانه ها ، کارشناس امور فرهنگی و کارشناس منابع اداره کل صورت پذیرفت  . دکتر صابری در دیدار از کتابخانه عمومی امام رضا (ع) روستای پلنگ آباد محوطه این کتابخانه را محلی مناسب جهت ایجاد فضای سبز و استفاده از آن برای مطالعه مراجعه کنندگان ارزیابی نمود . همچنین کتابخانه عمومی استاد محمدی را با توجه به کمبود فضا نیازمند افزایش بنا و یا تغییرات داخلی جهت بهسازی در فضای داخلی دانست و ضمن اشاره به سیاست های نهاد در سال 1395 در خصوص شاداب سازی کتابخانه های عمومی خواستار اجرای این مهم در کتابخانه های شهرستان اشتهارد گردید.
در این بازدید کارکنان شهرستان اشتهارد نیز با معاونت اداره کل و کارشناسان دیدار و در خصوص مشکلات و موارد مورد نیاز به گفتگو پرداختند.

در ادامه  تک فلاح رئیس اداره کتابخانه های شهرستان اشتهارد ضمن تشکر از حضور دکتر صابری و کارشناسان ستادی در شهرستان اشتهارد گزارشی از شاخصه های کتابخانه های شهرستان ارائه و  برخی برنامه های این شهرستان را جهت اجرا در سال 1395 با توجه به سیاست های نهاد کتابخانه های عمومی عنوان نمود.
اشتهارد دارای 4 کتابخانه عمومی نهادی  میباشد .

(تصاویر بیشتر در ادامه مطلب......)



  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی