اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اخبار و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

اخبار و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد

کودکان اشتهاردی در صدو بیست و هفتمین نشست کتابخوان البرز

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد | يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ق.ظ


یکصدو بیست و هفتمین نشست کتابخوان در استان البرزتوسط  کودکان اشتهاردی برگزار  گردید .در این نشست که با هماهنگی اولیاء ، مربیان و کتابداران کتابخانه شهید مطهری در دبستان قرآنی ولی عصر (عج) اجرا گردید  شش کتاب توسط دانش آموزان پیش دبستانی و کلاس اول معرفی گردید.

راحله نمکی کتابدار کتابخانه شهید مطری در خصوص نحوه اجرا این نشست گفت : با توجه به این که کودکان پیش دبستانی خود قادر به خواندن کتابها نیستند از قبل با اولیاء هماهنگی صورت پذیرفت تا کتابها برای کودکان خوانده شده و در نشست توسط این شش نفر برای سایر دانش آموزان معرفی گردد.

مربیان این دبستان نیز ضمن خشنودی از برگزاری این نشست  علاقه به مطالعه ، افزایش مهارت صحبت کردن در جمع و بالا رفتن اعتماد به نفس در بین کودکان را از مزایای قابل لمس این نشست دانستند .

در این نشست کتابهای کلاغ با هوش نوشته طاهره نیازمند، آرزوهای بزرگ نوشته داریوش صادقی ، آداب شکلات نوشته میر محمد صادقی ، بهترین مسافر نوشته طیبه براز، دوفرشته دو برادر نوشته فریبا کلهر و کتاب سفر آرزو نوشته لینا گیلانی توسط کودکان معرفی گردیدند.

(تصاویر بیشتر در ادامه مطلب)

  • روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی اشتهارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی